Drink and dance and just have fun

Igår var det halloweenfest i Karlholm. Jag hade galet kul!

Åkte till Johanna runt fyra-fem nånting och åt. Sen kom anna och så började hela kalaset med att byta om och sminka sig. Anna var Pippi, Johanna var "The Grudge"-tjejen och jag var troll! Till slut kom även Ellen och Fanny (som var Eva och Adam) och festen kunde börja. Vi dansade lite, lekte lite och pratade lite innan vi drog iväg till bussen.

Sen var man i Karlholm från tio till två och träffade massa underbara människor som man saknat! Jag dansade och skrattade och skuttade, kunde inte bli bättre.

Skällde dessutom ut en person som förtjänar det BIG TIME. Det kändes bra.



Nu ska jag fortsätta städa mitt rum sen ska jag åka och handla med daddy!

(Bilder från kvällen kommer sen!)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0