Update:

En bra dag det här. Lugn och skön!

Mamma väckte mig sen åt jag lunch (sov lite för länge kanske) med dem och sen tog vi vårt pick och pack och drog på julmarknad i Österby. Det var kall och blött och geggigt! Men rätt mysigt när man väl satt i bilen på väg hem och fikade. Mys!

Jag var till och med så duktig att jag spinnade 40 minuter också! Underbar känsla efteråt, men är som en spagetti! (Ett spagetti? En spagetti? Hm...)

Saknar Moaskrutt och Ninja Anna btw.

Nu ska jag vänta på att mamma rycker upp sig och åker och handlar vårt smör så vi kan baka köttfärspaj! Sååååå gott!

Btw så hälsade Patrik på här igår. Vi kollade på film och snackade lite. Det var kul att träffas igen, rätt länge sen sist!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAhAHAHAH! I hittade you!! Mooahahaha! (6)

2009-11-16 @ 12:42:52
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0