Sunday afternoon

Det är söndags eftermiddag och jag har precis kommit hem från den så kallade "julmarknaden" i tierp. Fanns ju ingenting kul alls! Dåligt...

Igår var jag och familjen in till Gävle. Pappa, Roy och Lasse skulle på hockey (BRYNÄS VANN!) men vi andra fick inte följa med...Tråkigt nog. Så vi åkte och shoppade i Valbo! Jag köpte tre tröjor, ett par leggings, en pincett och julklappar! Ordnade inte till alla men det kommer ju fler tillfällen.

Sen när vi kom tillbaka till Gävle så gick vi ut och åt på en asiatisk restaurang, vilket var helt ljuvligt gott! Sen runt tio åkte vi hem. Det blev lite sent pga att matchen drog ut på tiden, sen är alla så sega. Så jag kom hem runt elva nånting. Tanken var att jag och Anna skulle på fest men eftersom hon drog sig ur i sista sekunden och jag inte kunde hitta nån annan att ta med så stannade jag hemma istället.

Nu på morgonen jobbade jag. Det gick himla fort och det var riktigt skönt att få ta en promenad! Planen nu är att bara slappa och göra ingenting! Börjar dessutom inte förän klockan fem imorrn! (Kvällsfotografering)

Ska försöka fixa bilder på kläderna!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0