Sucks to be me

Sitter i biblioteket med söta lilla Joan! Vi diskuterar om folk som vill att man ska trösta eller smickra dem. Omedvetet liksom. Det är så fruktansvärt kul att gå mot strömmen då och bara säga nej! Hahaha underbart!
Kom nyss på att jag har prov i historia på torsdag eller fredag. Eller var det nästa vecka? hm....vet inte! Måste kolla upp det...
Är lite sur för att jag glömde idrottsskläderna så nu tror alla säkert att jag inte ville dansa..bajs...
Dessutom måste jag bygga klart tornet idag. Redovisning imorrn, dessutom extra lång lektion på formlektion sista timmen så kommer inte hem förän vid tio på kvällen. Lovely. Men det var ju trots allt mitt beslut. 
Nu ska jag snart äta och sen blir det till att leta upp resten av klassen. 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0