Puss på världen för jag är glad igen!

Äntligen fredag!...igen? Herregud hinner inte med längre. Blir nästan ledsen av att tänka på det! Jag hinner ju knappt reagera innan veckan är slut och nästa börjar. Senaste två månaderna har varit gaaaalna! Jag har bara stressat med allt och på helgerna vet jag inte ens vad jag har gjort. Usch mig. Jag måste lugna ner mig lite.

Så därför ska jag ha en mysig hemmakväll med familjen! Insåg dessutom nu att jag borde ha börjat med maten för tio minuter sen. (Oops!)

Imorrn blir det shop til you drop-dag! Ska till Valbo (pappa och roy ska på hockey) med mamma och Tessan. Jag måste handla lite julklappar sen får vi se vad jag hittar för skoj! Jag har i alla fall köpt ögonskuggor nu och penslar! Det är helt sjukt hur mycket lättare och bättre det blir med borstar istället för de där konstiga svampaktiga. Köpte en palett med sex eller åtta färger tror jag det var som var rätt billig inne på hm. Men oavsett så är jag nöjd med resultatet. Det enda skumma var att det låg ett tunnt lager av en färg ovanpå de "riktiga" färgerna på vissa. Men som tur var tyckte jag så mycket om de som var under att det inte gjorde nått. Surt för dem som behöver just den färgen och blir lurade. Inte okej...


Nu ska jag laga mat (Rebeckas "nya favorit"; inbakad fläskfilé med potatisklyftor och sås!) så wish me luck!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0