Nu är det jul igen?

En månad kvar till julafton! Helt otroligt var fort 2009 har gått. Fast när man tänker tillbaka så har det ju hänt rätt mycket också..hm..

Julafton. Herregud! Senaste två åren har varit lite skumma, sen mormor dog. Det har inte varit samma sak utan henne. Förrförra julen var det inte direkt julstämning efter som alla sörjde och förra året kändes det som att släkten bara var här i nån timme innan de åkte hem. Fick äta julmiddagen (på kvällen alltså) med familjen. Det var lite trist och jag kände mig lite smått sviken faktiskt.

Men NU! Nu ska det bli en underbar julafton! Vi har bestämt att vi ska vara här, med morfar och tessan och Roy. Det ska bli riktigt kul att ha med Roy, han är sån glädjespridare ju! Haha! Hoppas bara det blir en vit jul...

Löningsdag imorrn då! Efterlängtad eller vad? Jag har varit pank den senaste månaden. Kommer troligtvis vara det efter att ha kryssat av min inköpslista:

* Julklappar
* Hårschampoo (specialgrej typ..)
* Mascara
* Klippning
* Övrigt skoj jag hittar i Valbo i helgen (hihi, kommer inte kunna låta bli!)

Nu väntar maten! Fisk och ris eller vad det nu var, spännande (?)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0