Många tankar

Hade galnaste lyckoruset igår och nu känns det som om all energi bara runnit ur mig! Ska snart tvätta av sminket och borsta tänderna sen sooova. Lovely!

Idag jobbade jag. Hade galet mycket reklam! Tog aldrig slut, var tvungen att be föräldrarna att skjutsa ner halva senare. Men lätt värt att jobba nu över jul. Cash till nyår är ju inte dumt?

Nyår ja...shit...anna och jag snackade om att planera ihop nått. Vill inte sitta hemma eller åka på nån töntfest som bara är jobbig.

Nästa vecka börjar mina underbara sovmorgonar på måndagar och tisdagar. Ska bli sååååå skönt. Fram till jul nästan ju.

Har hittat en ny favorit; La Roux. Sjukt bra! (Deras låt jag citerade igår)

Ska börja träna med Johanna och Anna. När jag får pengar! Lääängtar!! (Sa jag det igår kanske? Hur som helst; KUL!)

Många tankar på en gång nu, men ska gå och lägga mig nu. 

Puss&Kram 


Kommentarer
Postat av: johanna

åh, ska du börja träna med oss? :D awesome! och la roux är skitbra, jävligt bra texter

2009-11-15 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0