Hej hå!

Känner mig såå duktig! Har cyklat. Ansträngde mig till och med och ordnade ett eget träningspass anpassat åt bara mig mig mig! Klumpig som jag är lyckades jag nollställa allt efter en kvart så blev tvungen att köra 45 minuter istället för 30. Men lätt värt det! Hej hå snygging här kommer jag!

Idag var det väldigt lugnt. Åkte med elvatåget in till uppsala (börjar inte förän 12.25 nu för tiden) tillsammans med Johanna och Ellen, de små skruttarna! Sen hade jag grafiska och jag lyckades till och med få till en någerlunda bra bild till mitt bokomslag! Kanske lägger upp det senare..hm...

Nu ska jag smörja in mig med doves underbara kräm, tända ljus och rökelse, stänga in mig i mitt rum och bara slappna av! Mmmmums!

Btw...för att göra de som slutar sent riktigt avundsjuka så slutar jag runt elva imorrn. Galet skönt!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0