Happy halloween mister!

Helgen har varit riktigt mysig! Mina två fastrar och min enda farbror var här och vi åt middag. (vilket var otrolig gott, mamma gjorde ett riktigt bra jobb!)
Idag var det jobb som gällde. Måste erkänna att jag skäms lite när jag vandrar runt där med min lilla kärra men på något sätt trivs jag också med det. Det är så avkopplande att bara gå och stänga av allt runtomkring. Det blir liksom jag och mina tankar bara. På senaste tiden har jag också tänkt mycket. Men nu är det som om någonting har lyfts från mina axlar och jag känner bara ren skär lycka för allt bra jag har i livet. Låter kanske som en klyscha men så är det!
Imorgon är det skola igen, inte ens det känns jobbigt. Har saknat alla mina söta tjejer!
Nu ska jag duscha sen väntar en timmes läsande ur "Jane Eyre". Hoppas den blir bättre snart annars blir det jobbigt! (måste läsa ut den till på tisdag....)
Här kommer lite bilder på mig som troll (från halloweenfesten i torsdags)

Trollet

Foto: Anna aka "Pippi"

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0