Drum drum drum goes the drum

Jag känner mig väldigt splittrad (en av mina senaste favoriter ur ordboken enligt mina kära klasskamrater..) inför kvällen. Å ena sidan var jag hemma och tog det lugnt igår och jag vill ut och festa eller nått men å andra sidan så känner jag att jag vill mysa bara. Dricka lite läsk och äta hemmagjord pizza med föräldrarna. Dessutom är det hela grejen med att hitta en bra fest och fixa ihop lite folk att dra dit med. Gud vad jag längtar tills jag blir arton och bara kan dra in till Uppsala eller Gävle!

Snart är det som sagt pizza som vankas. Mumma säger jag bara! Imorgon är det fars dag. Mamma och jag planerar att servera pappa (min pappa) frukost på sängen. Jag har till och med köpt en mugg (jag vet...rätt typiskt men men) där det står "You are my dad, and I am proud of it!". Hoppas han blir nöjd!

Nu ska jag ställa in min hjärna på en till kväll framför tvn. Imorgon är det frukost på sängen och sen ut och jobba som gäller!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0