Don't panic

Hela veckan har bara flygit förbi. Jag fattar inte hur jag hunnit med allt! Fast jag bröt ju faktiskt ihop idag, fick fetaste huvudvärken och sov hela dan. Imorgon blir det till att jobba igen. Tjänar rätt bra också så det känns helt okej!

hahaha, sitter och lyssnar på en helt sjuk låt som Andreas skickade till mig. Den är bra..men störd. Hahaha!

Jag ser sååååå fram emot den dag jag får min alldeles egna lägenhet. Det ska bli galet kul! Men än så länge är jag "fast" här. Det duger fin fint det här också! Planerar att göra om mitt rum snart (när jag har tid och pengar). Vill ha det lite...hm..coolare. Låter lite....lame men så är det!

Jag vill ha kuuuuuuul! Det har varit enbart skola nu på sistonde. Jag vill verkligen bara roa mig. Leva lite. På sistonde har jag bara arbetat och suttit hemma. Behövs väl det med men..

Nu ska jag göra som så många många andra; gå in på facebook.


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0