Blonds vs. Brunetts

Åh jag blir tokig på mig själv! Jag har såååååå mycket att göra; plugga till provet (som säkert kommer bli asjobbigt!), fixa allt inför grafiskan imorrn och fixa ett "tal" till engelskan imorrn. Men istället sitter jag här och funderar på vilken hårfärg jag vill ha. Har börjat fundera på att bli lite blondare, är ju trots allt det. Men mörkt är ju så fint det med. Brunt också...Craaap! Beslutsångest. Vill iaf inte bli jätteblond. Blir i så fall mera guldblontbrunt...Får väl se. Ska höra med min "personliga" frisör, Angelica. Haha

Ska fortsätta att kolla på fler bilder. Sen måste jag ta mig i kragen och göra nått åt allt arbete...

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0