Welcome back to reality / Funs over, I'm out

Har haft EXTREM huvudvärk i fyra dar nu. Det börjar ge med sig nu så jag är otroligt tacksam!

Imorgon kväll ska man umgås med Anna och Elin + några till  (om den här förbannade huvudvärken ger med sig liiite till). Det ska bli underbart faktiskt, speciellt efter att ha legat hemma och sovit hela veckan. 

Fast det var inte bara dåligt. Jag har nog insett lite saker. Mr X är nog inte så spännande och rolig som jag föreställt mig. Ska jag vara ärlig är han mera ett ass. Så jag drar mig ur leken, det är inte roligt längre. Fast...tror det aldrig varit riktigt roligt. Mest bara jobbigt och irriterande.


boom?

Jag älskar min Anna :*


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0