Retards

Sitter i biblioteket med Retarded Rebecka och leker lite på ansiktsboken. Vi har håltimme, vilket låter bra men det är egentligen inte så bra eftersom det gör att vi slutar en timme senare också. Sen ska vi ha historia. Det känns lite tungt att behöva ha "pluggämnena" sista dagen i skolan. (innan helgen dvs)

Däremot kan jag trösta mig med att efter skolan ska jag dra till Valbo med mamma och pappa! Jag ska försöka att inte köpa allt för mycket....det kommer bli svårt...jättesvårt... Det ska bli riktigt kul faktiskt! Det är alltid lika roligt att shoppa med mamma (pappa med fast det blir ju inte samma sak) och fikat är alltid lika gott.

Sen när vi kommer hem så kommer (förhoppningsvis) Roy och Tessan ha middagen färdig så ska vi äta med dem!

Nu ska jag springa och hämta ett päron så att min huvudvärk ger sig!

RR

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0