Oh...wow...

Klockan är snart halv ett och jag sitter uppe...Borde inte göra det eftersom jag varit sjuk och borde ta hand om min kropp och bla bla bla. Just nu är jag trött. Och små depp...hm...kanske är för att jag tillbringat min sista lediga vecka med att ligga framför tvn och plågats av huvudvärken från helvetet! Crap.

Imorgon blir det mysdag med honeypie. Det ska bli skönt att bara ta det luuugnt. Har saknat den stumpierumpen!

Hm...känner verkligen för att deppa. Ordentligt. Har typ hållit allt inne. (Nu tänker du säkert; vad fan då för nått? Till din besvikelse vet jag inte själv. Vi skyller allt på att jag varit sjuk och jag är trött.)

Började fundera på framtiden idag. Vad jag vill göra efter gymnasiet (okej jag har gjort det förr men ännu mer nu) och liknande. Italien skulle ju vara den stooora drömmen. Den dan jag når dit kommer jag vara sjukt stolt. Kanske nått att tatuera in då? hm...vem vet....

Känner att jag svävar lite hit och dit mellan olika tankar just nu, antagligen för att jag tänker rätt mycket just nu. Mhm...så är det nog...

Nej ska nog surfa vidare i internets otroliga värld...eller sova....har inte bestämt mig.

Mystery girl ska nu sluta skriva innan hennes fingrar ger upp.


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0