Oh snap!

Har knappt varit hemma den här veckan. Sov hemma i tisdags natt..och..ja that's pretty much it. Har varit med tjejerna mycket och tog även en tur till Sjukarbyn. Måste erkänna att det var lite skumt men men!

Igår fyllde Amina hela 16 år! Så vi var så klart och grattade henne. Hela gänget skulle gratta idag men på grund av vår trasiga bil så kommer jag ingenstans...Crap. Men ändå, kanske bra att sova hemma minst två dagar den här veckan?

Imorgon är det Secret spot med Moa som gäller. Är inte så taggad som jag tycker att jag borde vara. Är mest död faktiskt. (Förkylningen som leker lite igen) Får se om föräldrarna drar in till Gävle också så man får huset för sig själv och kan ta det lugnt.

Snart är sommaren över vilket känns lite weird med tanke på att den aldrig börjat. NU börjar det bli varmt ute, enligt mig, så får väl hoppas att augusti blir en bra månad!



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0