Matproblem och arga mammor

Usch...blir så irriterad när man går från glad till tjurig på två sekunder...

Jag kommer hem och får reda på att det inte blir någon middag med tessan och Roy (synd för jag såg faktiskt fram emot det...) så jag ringer mamma för att fråga om vi inte kan göra tacos eller nått gott. Det man får höra är en tjurig mor som blir ännu tjurigare när hon får reda på att min kära far tagit vårullarna  vi skulle ha till kvällsmat till lunch istället. Desperat försöker jag övertyga min mor om att vi borde fixa nått gott men hon insisterar (inte så glatt eller trevligt) att vi minsann inte ska göra nått liknande utan vi ska äta nått som går fort att laga! Med andra ord; skit mat. Så jag erbjuder mig att laga mat! Nej det funkar inte det heller. Efter att ha blivit upprörd och arg jag med så försöker jag återigen vädja om att vi ska fixa nått gott. Responsen jag får är ett klick i örat och en förbannad mamma. Jävla skit att man ska bli så sur. Usch, jag hatar att bli arg! Speciellt när man varit så glad innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0