Happy

Nu har jag gått två dar i skolan och det känns just nu underbart! Älskar mitt schema, iaf än så länge, och klassen är så härlig. :'D Har inte tänkt på hur mycket jag saknat dem knasarna men det har jag verkligen!

Idag var det rätt slappt. Vi "gick ut" med ettorna på en 7 km promenad längs fyrisån. Det omfattade bärandes av människor uppför branta trappor och en och annan Kent ute i träsket. Måste säga att det blev liiite press på oss tvåor att få ettorna att prata. (vilket gick si så där men vi gjorde ett bra försök måste jag erkänna!) Nej men det var en kul dag.
 
Jag och anna har småpratat om att börja på friskis&svettis. Det behöver jag! Oj oj oj...

Nu ska jag iaf cykla, sen duscha och sen sova!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0