Ta ett nytt andetag

Syrrans födelsedag igår, grattis grattis säger jag bara! Hon fyllde 21, så nu är hon vuxen "på riktigt". 

Hon ordnade en mysig lite sammankomst (i mitt hus). Föräldrarna blev utkastade, istället fyllde man huset med vin, öl, cider och massa mat! Det kom lite Uppsala folk jag aldrig träffat förr, men det var ju trevligt! Moa skulle också visa sin fina fejja men nope. Hon drog till Mehede med en spanjorska! Fast...jag sa faktiskt att det var okej så jag överlever nog! Det var en helt okej kväll med många "toamöten" och många frågor som var tvungna att bli besvarade. But I lived through it!



Jag tror jag börjar inse nu att hur det än slutar så kommer jag klara mig. Jag kommer kanske inte direkt vara lycklig om det slutar illa och troligtvis kommer jag bryta ihop helt. Men som jag fick höra igår (på syrrans otroliga engelska) "Break down, get up and move on". Jag har fått så sjukt många råd av alla så jag knappt vet vart jag ska börja!

"Ta ett nytt andetag" The incredible Anna

"Det är inte lätt när det är svårt" The almost as incredible as The incredible Anna Alexandra

"Du är stark" The amazing Linus

"Det är kört" The very strange Isabelle

Så nu sitter jag här. Solen skiner utomhus och det är fruktansvärt varmt. Jag försöker liksom putta bort de "onda tankarna" men jag måste ju säga att det är jävligt svårt. Ett tag nu framöver kommer mitt liv vara skit och jag kommer tänka mer än jag tror jag någonsin gjort så min hjärna kommer smälta och rinna ut genom öronen och näsan. *MUMS* Vad som än sker så kommer jag åtminstonde lära mig av mina misstag. Aldrig igen säger jag bara! FY FAN!

Nu lockar vårvädret lite för mycket här så jag ska dränka mina sorger i Pepsi och solsken!

CYA FUCKERS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0