Hela världen är så underbar bara man får ett svar

Känner mig glad och nöjd för tillfället! Har spinnat lite och snart ska man iväg till Angelica och prata tills tungan skrumpnar ihop och öronen krälar iväg. Det kommer bli underbart helt klart. 

Kom på nyss att jag verkligen saknar att sjunga. Speciellt alla uppträdande. Man kanske ska anmäla sig till typ öppen scen eller nått? Men först måste jag nog öva upp den lilla halsen igen. Var ju längesen man sjöng på riktigt (alltså inte bara skråla med i en låt...även om det är bra gött det med!)

Det kliar i fingrarna. Jag kan verkligen inte låta bli att blogga lite till och lite mer. Det känns skönt att bara spy ut alla tankar. Det är lite terapi över det hela. Tror jag skulle bli galen om jag inte fick avreagera mig på min blogg. Eller så skulle mina vänner bli knäckta eftersom jag då skulle ösa ut all skit på dem. Jag vet att det inte alltid är så kul att lyssna på någons problem. Speciellt om man hört dem typ tjugo gånger förr! Så det är därför jag måste skriva så mycket för tillfället. Tankarna bara flyter iväg och jag MÅSTE få bort dem. Åtminstonde för en kort sekund. 

Nu ska jag fixa mig i ordning innan jag drar iväg!

Puss&kram älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var wunderbar! (Y) jag känner mig som en stalker som kommenterar allt ._. men jag känner mig skyldig eftersom att mitt namn står med SST

2009-04-27 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0