Det snurrar i min skalle

Inga idrottskläder. Ingen idrott. Det är typ en timme kvar tills jag börjar och  jag kom  på nu att jag borde åkt in till stan och köpt foundation nu istället för efter skolan. Fan, jag borde tänka efter före!

Sitter i biblioteket och leker lite. Men ärligt talat börjar jag ledsna lite...det är inge kul. Det händer aldrig nåning nytt heller. Alla är ju bara i skolan. Ska försöka få  tag på Moosingen senare ikväll och höra lite om  Valborg. I värsta fall får jag umgås med syrran och hennes kompisar (men lite fel åldersgrupp där tror jag!). 

Känner verkligen ingen lust att ha samhällskunskap! Det är så  ovärt att sluta kvart över fyra bara för att ha en lektion  som i  alla fall inte ger nått. 

"Dieten" går fint i alla fall! Jag har "spinnat" och tränat rätt bra. Dessutom är det inte mycket godsaker som slinker ner heller! Looking good. Nu får jag bara jobba på  att hålla det så också.He...he..

Undra om jag ska sitta kvar här nu  eller om jag väljer att röra lite på mig...hmm tricky question!


Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0