Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Kom nyss hem från Emil (typ, käkade först bara). Det kändes så knasigt att träffas. Visste inte riktigt vad vi skulle göra tror jag. Vi pratade lite skit och lite allvar. Fick reda på att pojken inte orkar med ett förhållande just nu (samma sak som att göra slut enligt min mening men...). Just nu vet jag inte vad jag ska tycka eller tänka. Det är liksom lite messed up allting. Konstigt nog så är  det enda jag kan tänka på är Gyllene tiders "Det är över nu". 

Vi ska fortsätta ses ändå. Hur lätt kommer det bli på en skala då?! Jag ville bara kasta mig över honom så fort jag såg honom...Det kommer garanterat inte bli lätt. Men jag får stå ut. På nått sätt känns det som om det är värt det. Och förhoppningsvis svalnar känslorna med tiden. Annars blir det tufft. 

Valborg imorrn så då får man väl en chans att tänka på nått annat. Blir till att dra in till Uppsala och se forsränningen. Sen ska man hem och fixa lite sen blir det middag med massa vänner till familjen. Till slut ska jag väl dra in till Tierp. Vet inte vart jag ska ta vägen. Blir nog att man hänger med Angelica och kompani!

Nu ska jag träna, städa och duscha!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch då gumman trodde inte alls att du hade det så svårt i livet med kärleken och allt. hoppas det ordnar sig :) <33

2009-04-29 @ 20:14:34
Postat av: emma

uhh då :( hatar när det blir så.. hoppas att de ordnar sig<3

2009-04-29 @ 20:56:16
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0