Cookies and milk or cookies and påskmust?

Påsk nu igen. Shit vad tiden går fort när man har roligt! Kommer knappt ihåg vad jag gjort det senaste året ju...hm...bravo! Jag är väl medveten (och väl påminnd av en viss honeypie) att jag inte bloggat på ett tag. Men som sagt; jag minns knappt vad jag gjort så jag måste ha haft fullt upp. Inte att jag supit och fått blackouts eller nått sånt, nej, nej. Jag har bara inte hunnit med på slutet. Skolan tar upp mesta delen av mitt liv, plus att Emil tryckts in i nått hörn där också. 

För att ge en viss uppfattning om mitt liv just nu kan jag ju sammanfatta det såhär:

  • Jag går i skolan (okej, just nu har jag lov men...)
  • Jag pluggar (utanför skolan....nördigt I know men ett måste)
  • Jag träffar kompisarna (det händer väl men inte lika regelbundet som jag skulle vilja)
  • Jag träffar Emil (han faller inte in i kategorin "kompisar". Han är speciell <3)
  • Jag har inte tränat så värst mycket
Planen är att jag ska börja efter påsk. Så är det alltid med mig.. "nej, men jag ska börja efter det där" eller "nej, men just nu är jag ju sjuk" eller liknande ursäkter. Men så fort jag får pengar igen ska jag (jag är riktigt duktig på att vara pank har jag kommit fram till..) typ anmäla mig till aktivera eller friskis&svettis så jag faktiskt tar mig tid att träna!

För tillfället väntar jag på att Emil ska komma hit. Han har en viss "hangover" sen igår. Rätt åt honom I say! Mohaha...Så går det när man festar hårt och lämnar mig väntandes hemma! Men jag älskar honom så vad fan ska jag göra....*suck* kan ju inte vara arg längre än....en timme typ sen smälter jag igen! Oj oj oj. Anyway, nu drar jag iväg och röjer undan some nasty shit innan han kommer hit! 

Glad påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0