Bland mat och onyttigheter

Först och främst ett litet tack till mr Handsome som fixat min blogg lite :'D Det blev ju awsome ^^ 

Skolan har börjat, jag är trött och jag vet att jag borde sluta upp med onyttigheterna. Det går ju bara utför på högtiderna! Usch, dessa högtider är djävulens påfund! (No offense till de som är religösa, det är bildligt talat...) Mat och godis i mängder. Konstant konsumtion av den ena onyttigheten efter den andra. Nu när jag tänker efter är det ju fruktansvärt vad man ÄTER! Vi firar inte längre...vi äter istället ^^ Uj uj uj...not good. I alla fall inte för midjemåttet eller vågskalan!

Men sen gäller det ju att göra sin comeback nu till sommaren. Ta tag i saker, träna och vara nyttig....Det är svårare än vad man tror! I alla fall för mig, min ork är inte direkt på topp. Till och med mamma rör på sig mer än vad jag gör just nu. Det är INTE bra kan jag ju säga. 

Klockan är tjugo i nio. Jag ska göra pilates och duscha sen ska jag sussa. Mys <3 

Jag älskar älskling och mitt liv är bra! <3 


oooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0